Anasayfa

Ödemiş Bozdağ Gezisi
  • Şube : Buca Kampüs
  • Tarih-Saat : 09.10.2020

Buca Radikal Anadolu Lisesi öğrencilerimiz Ödemiş Bozdağ, Sart Harabeleri ve Birgi gezisi ile moral depoladı.

9 Şubat Pazar günü Buca Radikal Anadolu Lisesi olarak sabah saat 08.00’de yola çıkarak gezimizin ilk durağı olan Sart Harabelerini ziyaret ettik. Öğrencilerimiz Lidyalıları biliyordu ama başkentlerini bilmiyorlardı. Sart antik kentini ziyaret ederek öğrencilerimizi bilgilendirmiş olduk.

Daha sonra Kırkoluk çeşmesini ziyaret ederek oranın efsanesini öğrendikten sonra Bozdağ’a geçiş yaparak öğrencilerimizin kar ile eğlenmesine olanak tanıdık.

Öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin beraberce geçirdiği güzel ve eğlence dolu birliktelikten sonra öğle yemeği yemek üzere Gölcük’e geçtik. Gölcük gezimizden sonra son durağımız olan Aydınoğulları'nın başkenti olan Birgi'ye uğrayarak Umurbey Camii ve Birgi tarihi pazar yerini gezdik.

Öğrencilerimizle mutlu ve eğlenceli bir geziden sonra okulumuza geri dönüş yaptık.