Hikayemiz

Radikal Eğitim Kurumlarının hikayesi 2002 yılında İzmir'de Kurucumuz Erdal Avcı'nın öncülüğünde tamamı alanında uzman bir grup idealist eğitimcinin girişimleriyle başlamıştır. Eğitimin her kademesinde öğrencilerine yeni bir dünya, yeni ufuklar ve farklı bakış açıları kazandıran, uygun ortam ve zengin olanaklara sahip eğitim kampüslerimiz 2018 yılından itibaren kurulmaya başlamıştır. Nitelikli Eğitimin Öncüsü Radikal Eğitim Kurumları, İzmir'de başlayan yolculuğuna Türkiye'nin farklı illerinde 27 kurs merkezi, 4 okul olarak devam etmektir.


Radikal Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Erdal Avcı, eğitim camiasında başarılarıyla dikkat çekmektedir. Henüz öğrenciyken Matematik dersleri vermeye başlamış, 2002 yılında İzmir'in Karşıyaka ilçesinde Radikal Eğitim Kurumunun ilk şubesini açmıştır. Türkiye genelinde büyümek için o yıllarda çalışmalarına devam eden Avcı, okulu bitirdikten sonra harekete geçerek, Çankaya'da açtığı KPSS, açık öğretim kursu, TYT, AYT ve LGS hazırlık dersleriyle özel öğretim sektöründe ön plana çıkmaya başlamıştır.


Erdal Avcı, 2018 yılından itibaren Radikal Okulları markasını yaratmak için ilk adımı atmıştır. Buca'da Anadolu Lisesinin açılışına öncülük etmiştir. Daha sonra Bornova'da ve Konak'ta açtığı Kampüsler ve kampüslerde uygulanan "Gelecek 5.0 Eğitim Yaklaşımı" ile kurumlarını "Nitelikli Eğitimin Öncüsü" haline getirmeyi başarmıştır.

Radikal Eğitim Kurumlarının, gösterdiği başarılardan dolayı Erdal Avcı "Altın Meşale" ödülüne layık görülmüştür.

Gelecekte Başarıyı Yakalamak İçin Şimdi Eğitim Zamanı!

Geleceğinizi Şekillendirmek İçin Birlikte Adım Atalım!

Vizyonumuz

Sunduğu eğitim-öğretimle; sorgulayan, eleştirel düşünen, bilgi-beceri-davranış ve tutumları ile fark edilen, yüksek bireyler yetiştirerek ülkemizin nitelikli insan kaynağının oluşturulmasında katkısı olan, toplumsal duyarlılığı yüksek, uluslararası düzeyde tanınmış bir eğitim kurumu olmak.

Misyonumuz

Edindiği bilgileri; davranış-tutum ve beceriye dönüştürebilen, öğrenmeyi öğrenmiş, duyarlı, bütüncül bir bakış açısıyla sorgulayan, yaşam boyu öğrenen aktif bireyler yetiştirerek, Türkiye'nin eğitim geleceğinde oyuncu değil oyun kurucu bir kurum olmak.